• Po każdym remoncie silnika, należy koniecznie silnik docierać. Nie jest to straszne, ale wymaga delikatnej jazdy BEZ PASAŻERA. Należy unikać górek i wszelkich oporów. Nie powinno się także rozwijać pełnej mocy. Podczas docierania, mieszanka powinna być bogata. Powinna być mieszana w stosunku 1:33, to znaczy do 3,3 dm3 etyliny należy dodać 100 cm3 oleju.
  •  
  • Zgubne jest także jeżdżenie na niskim biegu z małą prędkością, ponieważ niekorzystne warunki odprowadzania ciepła  słabo chłodzą silnik.
  •  
  • Początkowo jedynie na krótkich odcinkach drogi dopuszcza się jazdę z pełnym otwarciem przepustnicy. Następnie można zwiększać obciążenie silnika aż do pełnego wykorzystania jego możliwości. Powyższe wskazówki wynikają  z następujących powodów: mimo precyzyjnego wykonania elementów układu napędowego podczas docierania zachodzi procesy wygładzania powierzchni łożysk oraz docierania tłoka, kół zębatych i przekładni łańcuchowej.  Zmniejsza się dzięki temu zużycie, będące wynikiem procesu tarcia. Wraz z upływem czasu zwiększa się sprawność pojazdu i coraz więcej użytecznej energii może być wykorzystywane do jego napędzania.