TUNING
TARCZE DO LICZNIKA <<<DOWNLOAD
Atrakcyjność naszej maszynki dodają z pewnością >>>DIODY LED<<<, Świecące w naszym liczniku. Dołączam instrukcje montażu.
Pięknego efektu dodawają również >>>ALUMINIOWE PODNÓŻKI <<<zamiast niezbyt atrakcyjnych gum.
Następną rzeczą która upiększy naszego bzyka jest>>> BREWKA<<< na przednią lampę. Fakt, dodaje sportowego charakteru, lecz niestety panowie policjanci nie są z tego zadowoleni:-)
To, czym nasza maszyna puszcza pierdy, jest oczywiście>>>TŁUMIK<<<jest wiele marek i rodzajów tłumików sportowych, ale koszt przeciętnego tłumniczka wacha się między 90-120zł.
Jeżeli macie więcej kasy i nie żałujecie na motor, polecam poprostu >>>ZESTAW TUNINGOWY<<< do Simka. Inwestycja raz a porządnie.
Tutaj przedstawiam cylindry o większej pojemności>>>75ccm>>>80ccm>>>95ccm.
Tu pokazany jest >>>WAŁ<<< korbowy z wypełnieniem.
Bardzo ważną rzeczą podczas zwiększania pojemności silnika są >>>ŁOŻYSKA WYSOKOOBROTOWE<<< od małego ścigacza. Na fotografii wraz z kompletem uszczelek i simeringów.
Dobrym sposobem na poprawienie osiągów naszej fury jest zeszlifowanie odpowiednio >>>CZOŁA TŁOKA<<<tak jak na fotce. >>>A TAK TO WYGLĄDA W PORÓWNANIU DO ORYGINAŁU<<< Należy to robić bardzo dokładnie. Najlepiej nie samemu.
Następną rzeczą jest oddychanie naszego motorka, czyli filtr powietrza. >>>OTO PRZYKŁAD<<< sportowego filtra powietrza.
Jeżeli chodzi o obuwie, czyli opony, polecam >>>SLICKI<<<. Są one niedrogie. Na giełdzie można kupić używane nieraz za śmieszne pieniądze. Opony te ładnie się prezentują, są przyczepne, i dobrze odprowadzają wodę.
Sportowy >>>GAŹNIK<<< o wiele bardziej poprawi kondycję naszej maszyny.
W handlu występuje wiele rodzajów sportowych kierownic. >>>KIEROWNICA 1 <<< >>>KIEROWNICA 2<<<
Zmiana >>>KIERUNKOWSKAZÓW<<< jest elegancką sprawą tuningu optycznego. Poprostu dokupujemy białe, lub przyciemniane szkiełka, lub kupujemy nowe od jakiegoś skutera.
Wygląd wieczorny można zrobić umieszczając >>>DIODĘ LED<<< w lampie jako postojówka.
>>>OBROTOMIERZ<<< ist THE BEST>>>:-)))
Jeszcze jedna rzecz która wpływa na zrywność lub prędkość Simsona, jest >>>ZĘBATKA PRZEDNIA<<< im mniej zębów, tym lepsza zrywność, ale mała prędkość, i na odwrót.
>>>A OTO SCHEMAT POSZCZEGÓLNYCH CZĘŚCI SILNIKA<<<Bardzo przydatny!!!
Takie rzeczy mój Simek robi po remoncie bez problemu...wyciąga mi 88km/h!!! Kto nie wierzy niech zmierzy :-)))
Uwaga!!! wszystko robicie na waszą odpowiedzialność. Tematy powyżej potraktujcie tylko jako radę. Należy się najpierw zastanowić czy warto, ponieważ tuning konkretny, konkretnie kosztuje. Pozdrawiam.